Webové stránky používají cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby, předpokládáme, že souhlasíte s jejich používáním. Více informací
OBJEDNÁVKA
Jak zjistím stav své objednávky? |
Pokud jste se zaregistovali, dozvíte se o stavu své objednávky ZDE. Pokud nejste registrovaný zákazník, dozvíte se o stavu své zásilky pomocí informačního mailu, který rozesíláme všem zákazníkům. Pokud Vám přijdou informace o Vaši zásilce nedostačující, stačí nás kontaktovat pomocí telefonu +420 778 755 370 nebo emailu admin@nintendoshop.cz. |
Jsem registrovaný zákazník a vytvořil/a jsem objednávku na Vašem e-hopu. Proč tedy nevidím svou objednávku v systému? |
Objednávka se do systému propíše do 30minut (max. 1hodiny). Prosíme o trpělivost. |
Pokud jsme objednávku zaúčtovali, najdete ji ve složce faktury (Historie objednávek), ZDE |
Jak se dozvím, že je zásilka na cestě? |
Jakmile vyřídíme Vaši objednávku, dostanete informační email o datu expedice a předpokládaném datu doručení. Dále Vás bude o stavu zásilky informovat vámi vybraná doručovatelská společnost. |
Za jak dlouho si musím vyzvedout, pokud jsem zvolil/a osobní odběr? |
Vaše objednávka bude připravena k osobnímu odběru 5 pracovních dnů. |
Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky? |
Ano, rezervaci je možné prodloužit. Stačí nás o tom informovat na admin@nintendoshop.cz |
Jak poznám, že si zboží mohu vyzvednout? |
Jakmile bude zboží připravené k převzetí, budeme Vás informovat emailem. Pokud je zboží skladem, je připravené zpravidla do 30minut od odeslání objednávky. |
Mohu v existující objednávce dělat změny? |
Ano. Zákazník musí změnu nahlásit telefonicky nebo přes e-mail admin@nintendoshop.cz. Změny je ale možné udělat pouze pokud ještě nedošlo k odeslání zboží na adresu zákazníka. |
Za jak dlouho expedujete objednané zboží? |
Skladem: Zboží odesíláme ještě týž den, maximálně druhý den od přijetí objednávky. |
Sleva: Zboží odesíláme ještě týž den, maximálně druhý den od přijetí objednávky |
Vychází dd.mm.rrrr: Zboží odesíláme den před vydáním tak, aby zákazníci měli své zboží v den vydání. |
Není skladem: Zboží objednáváme individuálně, o nejbližším datu dodání neprodleně informujeme zákazníka emailem. |
Na dotaz: Zboží objednáváme individuálně, o nejbližším datu dodání neprodleně informujeme zákazníka emailem. |
PRODUKT:
Co znamená, když je u zboží uvedena SLEVA? |
Počet ks u slevy (SLEVA Xks) znamená, že tento počet ks zboží se nachází na LOKACI SLEVA. Jedná se o rozbalené zboží, úžité zboží či zboží s poškozeným obalem. Pokud si chcete objednat toto zlevněné zboží, kontaktujte nás. My Vám sdělíme přesný typ poškození a akční cenu. |
U zboží je uvedena dvojí dostupnost zboží (Xks, SLEVA Xks), jak tomu mám rozumět? |
Vámi uvedené zboží se nachází ve SKLADU ale i na LOKACI SLEVA. Pokud zboží objednáte, automaticky si koupíte zboží zánovní ze SKLADU a za cenu uvedenou u produktu. Pokud chcete zakoupit zboží z LOKACE SLEVA, kontaktujte nás. |
Jaké je cena u zboží, které je na LOKACI SLEVA? |
Pokud je zboží pouze na LOKACI SLEVA (SLEVA Xks), je cena zboží uvedena u produktu. Pokud je zboží ve SKLADU i na LOKACI SLEVA (Xks, SLEVA Xks), kontaktujte nás. Sdělíme vám přesnou cenu zboží, které se nachází na SLEVĚ. |
Co mám dělat, pokud jsem v nabídce nenalezl hledané zboží? |
Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s poptávkou na admin@nintendoshop.cz |
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu? |
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Produkt ale nesmí být nijak poškozen. |
REKLAMACE:
Kam se mohu obrátit, pokud chci zboží reklamovat nebo mám s výrobkem jakkýkoliv jiný problém? |
Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo mailem na admin@nintendoshop.cz. |
Kam mohu reklamované zboží zaslat? |
Zboží můžete zaslat na adresu: Kolbenova 961/27d, Praha 9, 198 00 |
Co vše musím dodat k reklamaci? |
K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada. |
Pokud chcete urychlit reklamační řízení, vygenerujte si své reklamační číslo - tzv. RMA číslo. Po přihlášení na eshopu si jej můžete vygenerovat v sekci REKLAMACE, NOVÁ REKLAMACE. K vygenerování RMA čísla potřebujete číslo faktury / dodacího listu / účtenky / sériové číslo produktu. |
Jak dlouho budeme reklamaci řešit? |
Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. |
KOMUNIKACE S ESHOPEM:
Lhůta na odpověď po přijetí mailu: |
Standartně odpovídáme na e-maily do 2 hodin v rámci pracovní doby každý pracovní den. |
Pokud tedy Váš email dorazí např. v pondělí v 17:00, odpovíme Vám až následující pracovní den. |
Chci dostávat Váš e-mailový zpravodaj, kde se jako první dozvím o aktuálních slevách, soutěžích a novinkách. Jak se můžu přihlásit k odběru? |
Stačí zakliknout kolonku "Chci dostávat informace o novinkách" při odeslání objednávky nebo při registraci na našem eshopu. |