Webové stránky používají cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby, předpokládáme, že souhlasíte s jejich používáním.

Webové stránky používají cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby, předpokládáme, že souhlasíte s jejich používáním. Více informací

OBJEDNÁVKA 

Jak zjistím stav své objednávky? 
Pokud jste se zaregistovali, dozvíte se o stavu své objednávky ZDE. Pokud nejste registrovaný zákazník, dozvíte se o stavu své zásilky pomocí informačního mailu, který rozesíláme všem zákazníkům. Pokud Vám přijdou informace o Vaši zásilce nedostačující, stačí nás kontaktovat pomocí telefonu nebo emailu. 
 
Jsem registrovaný zákazník a vytvořil/a jsem objednávku na Vašem e-hopu. Proč tedy nevidím svou objednávku v systému? 
Objednávka se do systému propíše do 30minut (max. 1hodiny). Prosíme o trpělivost. 
Pokud jsme objednávku zaúčtovali, najdete ji ve složce faktury (Historie objednávek), ZDE
 
Jak se dozvím, že je zásilka na cestě? 
Jakmile vyřídíme Vaši objednávku, dostanete informační email o datu expedice a předpokládaném datu doručení. Dále Vás bude o stavu zásilky informovat vámi vybraná doručovatelská společnost. 
 
Za jak dlouho si musím vyzvedout, pokud jsem zvolil/a osobní odběr?  
Vaše objednávka bude připravena k osobnímu odběru 5 pracovních dnů. 
 
Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, rezervaci je možné prodloužit. Stačí nás o tom informovat na admin@nintendoshop.cz 
 
Jak poznám, že si zboží mohu vyzvednout? 
Jakmile bude zboží připravené k převzetí, budeme Vás informovat emailem. Pokud je zboží skladem, je připravené zpravidla do 30minut od odeslání objednávky.   
 
Mohu v existující objednávce dělat změny?
Ano. Zákazník musí změnu nahlásit telefonicky nebo přes e-mail admin@nintendoshop.cz. Změny je ale možné udělat pouze pokud ještě nedošlo k odeslání zboží na adresu zákazníka. 
 
Za jak dlouho expedujete objednané zboží? 
Skladem: Zboží odesíláme ještě týž den, maximálně druhý den od přijetí objednávky. 
Sleva: Zboží odesíláme ještě týž den, maximálně druhý den od přijetí objednávky
Vychází dd.mm.rrrr: Zboží odesíláme den před vydáním tak, aby zákazníci měli své zboží v den vydání. 
Není skladem: Zboží objednáváme individuálně, o nejbližším datu dodání neprodleně informujeme zákazníka emailem.
Na dotaz: Zboží objednáváme individuálně, o nejbližším datu dodání neprodleně informujeme zákazníka emailem. 
 

PRODUKT: 

Co znamená, když je u zboží uvedena SLEVA? 
Počet ks u slevy (SLEVA Xks) znamená, že tento počet ks zboží se nachází na LOKACI SLEVA. Jedná se o rozbalené zboží, úžité zboží či zboží s poškozeným obalem. Pokud si chcete objednat toto zlevněné zboží, kontaktujte nás. My Vám sdělíme přesný typ poškození a akční cenu. 
 
U zboží je uvedena dvojí dostupnost zboží (Xks, SLEVA Xks), jak tomu mám rozumět? 
Vámi uvedené zboží se nachází ve SKLADU ale i na LOKACI SLEVA. Pokud zboží objednáte, automaticky si koupíte zboží zánovní ze SKLADU a za cenu uvedenou u produktu. Pokud chcete zakoupit zboží z LOKACE SLEVA, kontaktujte nás. 
 
Jaké je cena u zboží, které je na LOKACI SLEVA? 
Pokud je zboží pouze na LOKACI SLEVA (SLEVA Xks), je cena zboží uvedena u produktu. Pokud je zboží ve SKLADU i na LOKACI SLEVA (Xks, SLEVA Xks), kontaktujte nás. Sdělíme vám přesnou cenu zboží, které se nachází na SLEVĚ.
 
Co mám dělat, pokud jsem v nabídce nenalezl hledané zboží?
Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s poptávkou na admin@nintendoshop.cz 
 
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Produkt ale nesmí být nijak poškozen.
 

REKLAMACE:

Kam se mohu obrátit, pokud chci zboží reklamovat nebo mám s výrobkem jakkýkoliv jiný problém? 
Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo mailem na admin@nintendoshop.cz. 
 
Kam mohu reklamované zboží zaslat?
Zboží můžete zaslat na adresu: Hloubětínská 11, Praha 9, 198 00
 
Co vše musím dodat k reklamaci?
K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.

Pokud chcete urychlit reklamační řízení, vygenerujte si své reklamační číslo - tzv. RMA číslo. Po přihlášení na eshopu si jej můžete vygenerovat v sekci REKLAMACE, NOVÁ REKLAMACE. K vygenerování RMA čísla potřebujete číslo faktury / dodacího listu / účtenky / sériové číslo produktu.

Jak dlouho budeme reklamaci řešit?
Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.
 

KOMUNIKACE S ESHOPEM: 

Lhůta na odpověď po přijetí mailu:
Standartně odpovídáme na e-maily do 2 hodin v rámci pracovní doby každý pracovní den.
Pokud tedy Váš email dorazí např. v pondělí v 17:00, odpovíme Vám až následující pracovní den.
 
Chci dostávat Váš e-mailový zpravodaj, kde se jako první dozvím o aktuálních slevách, soutěžích a novinkách. Jak se můžu přihlásit k odběru? 
Stačí zakliknout kolonku "Chci dostávat informace o novinkách" při odeslání objednávky nebo při registraci na našem eshopu.